Magiczny Miecz

Magiczny Miecz

Magiczny Miecz przedstawia Magiczny Świat po którym będą wędrowali uczestnicy gry. Świat ten podzielony jest na trzy Krainy; Krainę Dolnego Kręgu, Krainę Środkowego Kręgu i Krainę Górnego Kręgu, oraz dodatkowe lokalizacje które są wprowadzane do gry poprzez dodatki tj. Labirynt Magów, Krypta Upiorów, Gród, Jaskinie. Każda Kraina składa się z pewnej liczby Obszarów. Każde z pól posiada własną nazwę i zawiera instrukcję postępowania. Magiczny Świat przypomina kształtem rozległą dolinę. Nazwy Krain związane są z ich położeniem. Kraina Dolnego Kręgu jest otoczona pasmem zdradliwych Trzęsawisk. Ponad Trzęsawiskami wynosi się Kraina Środkowego Kręgu. Jej granicą jest Lodowy Las – mroczny i nieprzebyty gąszcz kryształów. Na skraju doliny rozciąga się Kraina Górnego Kręgu. Z samego centrum Magicznego Świata strzela stromo ku górze potężna skala. Właśnie na niej znajduje się Zamczysko Bestii. Jedyną drogą prowadzącą do Zamku jest Kamienny Most łączący skałę z Krainą Górnego Kręgu. Karty ciągnięte przez graczy zawierają opisy Spotkań których uczestnikami lub świadkami będą kierowane przez graczy Postacie, opisy Miejsc, które odwiedzą podczas wędrówki. Przedmiotów i Przedmiotów Magicznych, które będą mogli znaleźć, otrzymać lub kupić oraz Wrogów. Przyjaciół i Nieznajomych, z którymi się spotkają. Postacie podczas wędrówki mają do dyspozycji magiczne jak i zwykłe przedmioty oraz Zaklęcia. Założenie było proste – wskrzesić “Magiczny Miecz” w nowej, piękniejszej wizualnie postaci, aby zainteresować grą nowych ludzi, oczywiście głównie młodych, dorastających wraz ze swoimi PC-tami. Najlepszym tego dowodem jest końcówka tekstu reklamowego zamieszczonego z tyłu pudełka: Dzięki wartkiej i żywej akcji, urokliwości świata fantasy oraz ograniczeniu losowości, potrafi zainteresować i tych najmłodszych i tych starszych, a nawet zwolenników gier komputerowych. Celem gry jest dotarcie do leżącego w centrum planszy Zamku i pokonanie władającej Magicznym Światem Besti.

ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:

● 1 plansza ● 1 instrukcja ● 1 kość sześcienna ● 165 kart Zdarzeń ● 30 kart Zaklęć ● 27 kart Postaci ● 27 kart miniaturek Postaci ● 4 karty Zmieniony w Kamień ● 30 kart Magicznych Mieczy, Tarcz Tolimana i Kart Wyposażenia ● 4 karty zmiany Natury ● Żetony Pomocnicze (Miecz, Magia, Życie, Sztuki Złota) ●


Informacje dodatkowe

Wydawnictwo: BPiRF Sfera ● Autor: Adrian Markowski