Talisman - Umiejętności Klasowe

Umiejętności Klasowe są częścią nieukończonego projektu pt. “Umiejętności”.  Celem rozszerzenia, oprócz urozmaicenia rozwoju postaci, jest także spowolnienie rośnięcia przez nie w potęgę, by Korona Władzy nie była osiągalna dla każdego gracza już po kilkunastu turach rozgrywki, a Wrogowie dłużej stanowili wyzwanie. Umiejętności Klasowe mają dodatkowo za zadanie zapewniać graczom możliwość uczestniczenia w zabawie również wówczas, gdy nie trwa ich tura, oraz dawać więcej okazji do wchodzenia w interakcje z innymi uczestnikami zabawy. Poszczególne karty kładą też nacisk na poprawienie takich elementów jak np. zwiększenie śmiertelności Przyjaciół czy możliwość spożytkowania wszechobecnego niemal – zwłaszcza z dodatkiem Góry – złota.

Aktualnie w skład dodatku wchodzą 64 karty, a w nich:

  • 4 umiejętności Amazonki
  • 4 umiejętności Cyganki
  • 3 umiejętności Czarnoksiężnika
  • 4 umiejętności Czarownicy
  • 3 umiejętności Czarownika
  • 4 umiejętności Druida
  • 3 umiejętności Elfa
  • 4 umiejętności Filozofa
  • 3 umiejętności Ghoula
  • 4 umiejętności Gladiatora
  • 4 umiejętności Kapłana
  • 3 umiejętności Krasnoluda
  • 3 umiejętności Kupca
  • 2 umiejętności Mędrca
  • 2 umiejętności Minstrela
  • 3 umiejętności Mnicha
  • 2 umiejętności Mrocznej Kultystki
  • 2 umiejętności Nekromanty
  • 3 umiejętności Rycerza
  • 2 umiejętności Wodza Ogrów
  • 2 umiejętności Wróżki

Wszelkie informacje dotyczące wyżej wspomnianego rozszerzenia pt. “Umiejętności” można znaleźć na forum w temacie jego autora.

Szczegóły projektu

  • Autor: Draugnimir
  • Temat na forum: http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?p=56032