Neuroshima Hex - Autorska Armia: Mad Bomber

Mad Bomber jest rozszerzeniem gry Neuroshima: Hex w postaci pojedynczego żetonu. Swoją “premierę” miał na konwencie “Pionek” w Gliwicach w 2007 r, gdzie był darmo rozpowszechniany.
Z czym to się je?

  1. Bombera ustawiamy na środku planszy i żaden z graczy nie ma nad nim kontroli. Jeżeli w trakcie bitwy otrzyma jakieś obrażenia, wybucha i zadaje obrażenia wszystkim sąsiadującym z nim jednostkom. Nie zadaje obrażeń Sztabom.
  2. Następnie w turze gracza, który doprowadził do detonacji Bombera (czyli zadał mu obrażenia) dobierające żetony, bierze go jako pierwszy i ponownie umieszcza na planszy.
  3. Jeżeli dwóch graczy w tym samym segmencie inicjatywy zada obrażenia Bomberowi obrażenia, Bomber jest definitywnie ściągany z planszy.
  4. Bombera można “odepchnąć”. O kierunku jego przemieszczenia decyduje wtedy drugi gracz, tak jakby to on był odpychany.
  5. Nic nie stoi na przeszkodzie, by włączyć Mad Bombera do gry jako zwykłego Najemnika i potraktować go zwykły żeton armii.